TOP termékek

Áruházunkban a könyveket a borítóárhoz (listaár) képest 27% kedvezménnyel vásárolhatják meg!

Kérdése van? Hívjon minket! +3618909816

Ügyfélszolgálatunk hétfőtől csütörtökig 8-14 óra között hívható.

A közösségi média nagykönyve

A közösségi média nagykönyve
-27%
A közösségi média nagykönyve
A közösségi média nagykönyve
Bővebben
Listaár :
4 299 HUF
További adatok
Raktáron :  14 db
4 299 Ft 
3 134 Ft
Kezdete: 2023.01.29   A készlet erejéig!
Részletek
Ma már szinte nincs is olyan beszélgetés, amelyben ne említenék meg a Facebook, Instagram, YouTube vagy éppen a lájkolni szavakat. A közösségi média felülete olyannyira mindennapjaink részét képezi, hogy ezen beszélgetünk ismerőseinkkel, nézünk filmeket vagy éppen olvasunk híreket. Mindennapjaink mellett ezek a felületek a vásárlási szokásainkat is befolyásolják, vállalkozóként, cégként azonban nem minden esetben a leghatékonyabb módon vagyunk rajtuk jelen. A Közösségi média nagykönyve éppen ezért esettanulmányokon és feladatokon keresztül bevezet a közösségi média minden aktuális kérdéskörébe, az oldalak kiválasztásától a trollok és influencerek kezelésén át a nyereményjátékokig. Klausz Melinda 2007 óta foglalkozik közösségimédia-marketinggel, 2008 óta blogol, élete első Facebook-hirdetését 2009-ben hozta létre. Cégét, a Klausz Social Groupot a Magyar Marketing Szövetség hat KKV-Marketing Gyémánt-, a turizmus szakma 5 díjjal tüntette ki, míg 2019-ben elhozták a Kreatív Influ' Aranyát, illetve az Internet Hungary egyik fődíját is a közösségimédia-marketinget érintő megoldásaik, eseménykommunikációik és influencerkampányuk miatt. A 2016-ban megjelent könyv bővített, aktualizált kiadása kerül most az olvasók kezébe.
Adatok
Kiadó
Athenaeum Kiadó
Szerző
Klausz Melinda
Kiadás éve
2020
Oldalszám
320
Kötés
puhatáblás
ISBN
9789635430444
Nyelv
magyar